Un youtuber de succes - o persoana minunată și optimistă

Salutare tuturor. Bine v-am regăsit. Eu sunt Robert Budu și sper să vă placă ce o să citiți în continuare.



Cum e sa detii un canal de yt?

 1. Ca să îți răspund într-un cuvânt, aș spune tare. Este tare să deții un canal de YouTube, după părerea mea. Spun acest lucru deoarece am prieteni care nu s-ar băga în așa ceva. Multor persoane le este frică de expunerea față de public. Pe YouTube este cel mai mare grad de "hate", în comparație cu restul platformelor în care poate exista această ură. Multe persoane pot fi foarte afectate din cauza acestui "hate". Un sfat celor care vor să se apuce de YouTube: Apucați-vă și fiți perseverenți! O să fie foarte greu la început, dar dacă continuați, rezultatele o să fie pe măsură.

Cum ai obținut atatia abonati?

 2. Când mă gândesc la "atâția abonați" prima persoana la care mă gândesc este PewDiePie, ce are peste 100 de milioane de abonați, raportându-mă la România, Selly cu peste 2.5 milioane de abonați. Eu, cu 552 de abonați nu îs "atâția", sunt putini, dar mă bucur pentru fiecare din el. Zilnic, când văd că numărul de abonați creste, am o bucurie interioară foarte puternică, dar momentan creste greu, 100 de abonați undeva la 4 luni. Cam acesta este ritmul. Am și momente în care se scade numărul de abonați. Pe 2 aprilie aveam 557, 5 abonați au plecat până în prezent. Trebuie să te obișnuiești cu momentele în care scade numărul de abonați că pot fi demoralizante.

Care a fost inspiratia ta?

 3. Inspirația... Cea mai veche inspirație a mea este televiziunea și tot ce însemnă in spatele ecranelor (filmat,editat,montat, etc.). Omul de televiziune care m-a marcat este Dan Negru. Mereu am fost fascinat de emisiunile pe care le făcea, energia acestuia și starea de bine pe care mi-o dădea. Am urmărit peste 10 revelioane, Te pui cu blondele?, Next Star și alte emisiuni realizate de acesta. El m-a inspirat foarte mult, chiar și azi am un respect foarte mare pentru acesta. Dacă mă refer la inspirația actuală, în ultimii 2 ani, o influență foarte mare asupra mea a avut-o Selly. Este un băiat foarte inteligent, știe să realizeze lucruri sub presiune, are un talent în tot ce ține partea de editat. Tot ce postează mă ajută și pe mine să mă dezvolt. Am avut plăcerea să îl întâlnesc și să vorbesc cu el vreo jumătate de oră. Și da, răspuns final, Selly. El mă inspiră la momentul actual.


Planifici sa continui pe aceasta platforma ?

 4. DA! Doresc să continui pe acestă platformă toată viața mea. Poate peste 30 de ani, nu o să fiu la fel de activ, dar tot o să creez conținut. Canalul meu de YouTube îmi doresc să fie o arhivă de videoclipuri. Peste 50 de ani, când o să am nepoți să le arăt prin acele videoclipuri cum eram eu tânăr și multe lucruri din acea perioadă. Să reprezint prin acele videouri o evoluție a vieții mele. Acesta este unul dintre lucrurile ce mi le doresc cel mai mult.



cum ai reusit sa cunosti atatea vedete?

 5. Cum am zis mai sus îmi plăcea televiziunea. Îmi doream foarte mult să cunosc acele persoane și să văd cum sunt în viața reală. Voiam să văd dacă îs prietenoase, fițoase, comunicative, etc. Din acest motiv, când aveam vreo 12 ani mergeam la concerte cu 2 ore înainte, doar pentru a sta în primul rând și să îi văd de aproape. Și în urmă cu 3 ani am făcut prima mea poză cu Pepe. După, nu am făcut cine știe ce, dar pasiunea de a face poze a devenit realitate cam acum 2 ani. Nu o să stau să povestesc cum reușesc să le întâlnesc că aș face un eseu argumentativ. Eu sunt un om care urmărește mass-media și ce se întâmplă și văd dacă și când vine cineva în Iași și sunt foarte atent la DETALII (de exemplu: vedeta X pune un story de la geamul hotelului, mă uit la priveliște și i-au repere spatiale și aflu hotelul im care stă) și reusesc să aflu unde se află și mai departe știți rezultatul cu cele peste 150 de poze cu vedete. Am si foarte multe povești, dar le lăsăm pe data viitoare


Care e seria ta preferata, care a fost cea mai amuzantă si la care ai avut realizările cele mai multe?

. 6. A) Nu pot spune că am o serie preferată. Momentan îs in perioada în care îmi descopăr ce o să fac pe acest canal. Eu am început YouTube-ul cu "Matinalul de dimineață". Aceasta o pot numi seria preferată că dacă nu era ea, eu nu mă apucam de YouTube. O să mai apară matinaluri, dar după ce trece această perioadă, că doresc să fac mai mult content, dar sunt închis între 4 pereți, momentan. B) B) Cea mai amuzanta nu știu care este, deoarece toate mă fac să râd că sunt făcute de mine. Cred că cel mai mult am râs la "Te pui cu prostii!". Dar la toateeee videoclipurile mele râd, mai ales când le editez, 10 min de video sunt pe YouTube, dar filmate îs peste 40. Mai ales când filmez cu prietenii mei, râd in prostie și in timpul filmărilor și când editez. Eu fac YouTube și pentru momentele frumoase petrecute cu prietenii când filmez. În ianuarie am chemat niște băieți la 13 penteu a filma cam 2 ore; se făcuse ora 20 și mai aveam de filmat.C) Contează la ce te referi prin realizări. Cu fiecare episod realizez mai multe. Cum să editez cum să fac aia, data viitoare fă aia. Dar ca și număr de vizionări este cel cu Dorian Popa, cu peste 1000 de vizionări. Dar, un videoclip muncit, cu scenariu, făcut cu prieteni și care are aproape 600 de vizionări, dacă nu mă înșel, este "Tipuri de cupluri de Valentine's Day". De acel video sunt cel mai mândru. 




Care e reteta motivației, vointiei si optimismului tau?

7. O să încep cu optimismul, deoarece răspunsul e scurt. Așa sunt eu. Așa e tata. E ceva din familie. Văd partea plină a paharului. Zilnic înveselesc cel puțin o persoană și sunt bucuros pentru asta. Mereu râd și sunt vesel. Eu sunt cel mult 7 zile pe an supărat, atunci când trebuie să mă descarc si eu. Motivația și dorința și ele sunt tot din interior, dar am si prieteni care mă susțin și asta este cel mai important. Părinții mereu m-au susținut cu orice idee si tot ce am vrut să fac.

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Enciclopedie