Interviu cu dna Elena Blidari, despre voluntariat

1, Cum e vazut v0IuntariatuI in perspectiva dvs? -

 ( dna Elena ) Voluntariatul - este cel mai dificil job pe care l am avut vreodata, pe care il vei iubi la culme.

 2, cum se simte un v0Iuntar atunci cand practica activitati de impact?

( dna Elena )
Fiind o persoana axata pe rezultat, o persoana ce e destul de rece la capitolul saluturi si imbratisari, si aproape deloc pe construirea de relatii in prim plan, eu ard sa vad ezultatul cat mai rapid, ca dupa finisarea ideii/proiectului sa fiu omul care simte atata recunostinta ca incepe a scrie pe toate platformele sociale posibile despre cat de buni au fost oamenii cu care a lucrat. .

3, cum e sa fii v0Iuntar Ia CEDA?

( dna Elena )
La CEDA am fost Voluntar doar la o singura tabara, de asta nu pot sa ma expun pe larg. Pot sa spun ca relatiile pe care le-am format acolo, raman mentinute pana acum.

4. Puteti sa mi spuneti alte activitati care va plac si cum le-ati descoperit?

( dna Elena )
O colega m-a rugat sa o nvat cum sa caute pe youtube lectii de pictura, eu m-am gandit "Mare treaba!Zis si facut". Acolo am vazut un peisaj fantastic ce era explicat atat de simplu ca din tot diandinsul mi-am dorit sa il fac. Culmea a fost ca mi-a reusit sa pictez in acuarela in 40 minute- o ora ceva fantastic. Eram asa de mandra de asta, ca am expediat colegei opera si i-am multumit pentru oportunitatea de a o invata ceva si de a ma descoperi pe mine.

5, Care sunt 0biectiveIe pe care trebuie sa Ie atinga un v0Iuntar in vederea m0tivarii ceI0rIaIti?

( dna Elena )
Pentru mine exista un singur obiectiv al voluntariatul fa ceea ce iti place ajutandu i pe cei din jur.

 6, ce sfaturi Ie ati da aceI0r per0ane care nu au curaj sa faca primuI pas spre v0Iuntariatit

(dna Elena )
 Incearca. Cu siguranta iti va placea






Si la sfârșit, o surpriză pt dna Blidari
3 persoane care au fost lidere la CEDA, formate de aceasta și ai exprimat mulțumirea pt că le a susținut

" Dna Blidari a fost mereu persoana care a facut totul cu pasiune și care ne- a învățat cum să avansăm. "

" Mulțumim dna Elena pt tot. Sunteți minunată "

" dna Blidari mereu a fost cea care mi a oferit o doză de frumusețe si optimism pt lumea mea interioara si exterioara "

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Enciclopedie