Echipă
Cursele mari ”este un spectacol de sport și divertisment popular în peste 30 de țări. Adaptare rusă a emisiunii TV franceze
„Intervilles”. Emisiunea a avut premiera pe 25 septembrie 2005 pe Channel One. >>
Fiecare țară are propria echipă, care include vedete ale cinematografiei, sportului, politicii și spectacolului. Este numit un căpitan de echipă. Conform regulilor jocului, el nu are dreptul să participe la competiții, dar are dreptul să numească participanți. Antrenorul echipei îl ajută în acest sens. Fiecare joc constă din 5 concursuri de calificare în care trebuie să înscrii cât mai multe puncte posibil. În finală sunt șase teste de calificare. Cu cât sunt mai multe puncte pentru ultima competiție finală „Gorki”, cu atât echipa va fi mai aproape de linia de sosire. De regulă, schema de testare aproximativă este următoarea
Test de biliard
Testul taurului
Test de centrifugare
Testul taurului
Test în costume.
„Intervilles”. Emisiunea a avut premiera pe 25 septembrie 2005 pe Channel One. >>
Fiecare țară are propria echipă, care include vedete ale cinematografiei, sportului, politicii și spectacolului. Este numit un căpitan de echipă. Conform regulilor jocului, el nu are dreptul să participe la competiții, dar are dreptul să numească participanți. Antrenorul echipei îl ajută în acest sens. Fiecare joc constă din 5 concursuri de calificare în care trebuie să înscrii cât mai multe puncte posibil. În finală sunt șase teste de calificare. Cu cât sunt mai multe puncte pentru ultima competiție finală „Gorki”, cu atât echipa va fi mai aproape de linia de sosire. De regulă, schema de testare aproximativă este următoarea
Test de biliard
Testul taurului
Test de centrifugare
Testul taurului
Test în costume.
Finalul - Gorki
" Perete în perete " .Jocul implică 2 echipe, fiecare cu câte 3 participanți. Echipele sunt formate în întregime din oameni celebri [17]. Premiul principal este un certificat anual al unui club de fitness bine cunoscut [5].
Prima rundă În prima rundă, fiecare membru al echipei participă [18]. El stă pe marginea bazinului, iar sarcina lui este să treacă printr-un perete de spumă printr-o deschidere specială, descrisă sub formă de figuri diferite (o persoană așezată, un fel de copac, o scrisoare etc.). Dacă jucătorul trece de perete, el aduce pentru echipa sa 10 puncte [19]. Dacă nu trece prin perete și cade în bazin, atunci nu câștigă niciun punct. De asemenea, punctele nu pot fi numărate pentru o echipă dacă participantul a avansat puțin sau a rupt peretele. A doua rundă În a doua rundă, sunt îndeplinite aceleași condiții ca și în prima, dar acum doi jucători trebuie să treacă de perete. Pentru trecerea cu succes a peretelui, echipei i se acordă 30 de puncte. în runda a treia, aceleași reguli ca în primele două, dar acum întreaga echipă trebuie să treacă zidul. Pentru a trece cu succes zidul, echipei i se acordă 50 de puncte. Dacă una dintre echipe nu are suficiente puncte pentru a câștiga, atunci în runda a treia are dreptul să ia zidul cu dubla viteza. Pentru trecerea acestui zid, echipa primește 100 de puncte.
Fortul Boier are trei niveluri principale. Toate cele trei niveluri au balcoane, coridoare și celule. Există mai mult de 70 de astfel de celule în fort. Acestea sunt denumite astfel datorită dimensiunilor mici și decorului minim. În secolul al XIX-lea, garnizoana fortului locuia în chilii, iar acolo erau depozitate și arme și provizii. În prezent, celulele conțin mecanismele utilizate în timpul jocurilor, precum și echipamentul tehnic necesar pentru teleplay. Pe acoperișul fortului are loc, de obicei, o competiție de călăreți; există, de asemenea, un mic turn deasupra ultimului nivel al fortului, care a servit drept punct de observație.
Comentarii
Trimiteți un comentariu