Cine sunt eu

Toți mă consideră o carte deschisă
Cu foi prăfuite, uneori gri
O carte simplă, grea, poate interzisă
Tu însă n ai de unde o şti.

Asemeni unei cărți nu mă judeca după copertă,
Nu mi pune etichete şi nu mă judeca
Acțiunea în aceasta carte e schimbătoare, incertă
Afli doar dacă poți întreba.

Nu judeca după fapte, decizii sau note,
Dupa port sau după aspect,
Nu judeca după slăbiciuni, regrete
După răbdare, după respect.

Nu mă învinui că m am schimbat, că sunt alta,
Daca tu cu adevarat m ai cunoaşte şi m ai iubi,
N ai ezita să zici că am cazut şi s a întins coarda
Fără a te încălța cu pantofii mei, m ai privi

Ignoră ce spun alții despre mine
Parcurge drumurile în dreptul meu,
Ridică te cazi păstrând al tău sine
Fiind puternic, fericit şi împlinit mereu

Ia mă de mână şi trăieşte cu mine, în fiecare moment
Fiecare zbucium, zbor sau chiar un simplu mers
Întâi calcă pe cioburi de sticlă, prin limbi de foc cert
Apoi judecă ce am facut, ce am schimbat şi ce am ales.

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Enciclopedie