Recenzie la o carte ce a devenit Bestseller

Fluturi de Irina Binder
Motto:,,Gândurile mele, sunt stelele ce nu le pot aduna în constelații”John Green                                                                        îmi adun gândurile și sentimentele pentru a descrie această carte, care a rupt lacătul de la porțile sufletului meu trist și care m-a făcut dornică de a trai frumos.Răsfoind cartea observ cum picura dulcele ei nectar, iar eu o sorb ca pe o apa rece de izvor cu nesaț, să am dulceața ei pe buze mereu.Ea îmi luminează chipul și mă duce în labirintul ei plin de taine.Cartea e o invitație în interiorul meu –ceea ce înseamna iubire,fericire,tradare,tristete…Cartea completează acele spații care îți taie respirația.Aici întilnim oameni ce lasă ca umbrele și măștile să schițeze sentimente false, dar și oameni adevarati. În final bucurându-te de fiecare moment citit ca o renaștere.Ea ți-e dată pentru a te regasi.
Irina Binder a reușit a privi în interiorul meu și m-a ajutat să coinștetizez cine sunt eu în poeziile,,Eu’’ si ,,ezitari ‘’. Noaptea trezindu-te din somn îti dai bine seama ca te-a tămăduit pe deplin.Aceasta carte e ca o floare iar doar albinuțile harnice sunt capabile să înțepe florile cele mai frumoase pentru depozitarea valorilor supreme ce le fructifica cartea /Ea mai e un zbucium în care tot prinde viața sub arcușul ei cel dur.Lumânarile și clepsidra obosesc de lectura asiduă însa eu nu am încetat s-o citesc pâna la ultima firimitură.Am framântat-o cu răbdare și am înteles că asemenea autoarei nu sunt o fata saracă cât am ce dărui;bunatate,liniste si încredere.Și nu sunt saraca caci mai am putere sa lupt pentru un viitor prosper.Această carte m-a învățat că viața nu te întreaba ce moment ai petrecut-bun sau rau ,ea merge înainte și e de datoria noastră s-o coloram pentru a nu lasa filele calendarului sa zboare încrustânt în ele doar tristețe.Carțile sunt cu tine mereu,sunt prieteni reci dar cu o inima vastă.Sunt o frunză purtata de vânt în aripi necunoscute. Vocea ei, cartii se strecoară în cuget să scuture praful indiferenței și rutinii și sa ma ridice din bezna.Zi de zi îmi îndrept pașii în o noua carte dar mereu revin la cartea ,,fluturi,,. deoarece mă atrage neîncetat.Cartea e cheea spre sanctuarul sufletesc.Asemenea zborului însetat de înaltimi ,scriitorul se desprinde din timp spre a aduce vie amintirea carților.Irina Binder a atins claviatura cugetului și  a făcut-o sa vibreze la frumos.Carte e  un vas în care se revarsa divinul.

Astfel la această carte jurnalul si pixul meu au oboist la scrierea acestor minunate citate.Una din ele am scris-o in aceasta lucrare.”Alegem prea mult rațional și prea puțin cu inima .Mai mult cu ochii dar mai puțin cu sufletul.Nu refuza niciodată la a cunoaște un om,  a-l iubi.Nu știi dar poate,cel care are puțin de oferit are un suflet comoara ce e gata să ți-l ofere doar ție.Din conținutul carților am desprins urmatoarele citate care poate vor putea schimba lumea spre alte orizonturi-ale cartii.Poate se va schimba cineva, lecturindu-le iar eu am încercat cât de puțin să transmit învataturile din aceasta comoari,deoarece anume pe mine m-au învatat multe și mi-au dat libertatea si puterea.

Viaţa este o curgere, este un fluviu, este o mişcare continuă. Dar oamenii au impresia că ei înşişi reprezintă ceva static. Numai obiectele sunt statice, numai moartea este încremenită; viaţa este o continuă schimbare. Cu cât există mai multă schimbare, cu atât viaţa este mai abundentă. Iar o viaţă abundentă aduce cu sine extraordinare schimbări, clipă de clipă. – Osho                                                                                                                                                     Viata este un joc dur și halucinant, viața înseamnă salturi cu parașuta, înseamnă risc, înseamnă să cazi și să te ridici, înseamnă alpinism, înseamnă voință să ajungi în punctul cel mai înalt și să te simți nemuțumit. – (Paulo Ceolho)
creație proprie