Sushi

Ebi Gunkan ( orez, crevete tigru, icre de pește zburător și maioneză japoneză )

Philadelphia Susan ( cremă de cașcaval, castravete, avocado, somon, susan )

 California ( castravete, avocado, somon, susan, maioneză japoneză )

Black dragon și Rainbow
- cremă de cașcaval, avocado, icre de pește zburător, somon, crevete, sos )
- cremă de cașcaval, avocado, icre de pește zburător, crevete )

Mizuki și Tokyo
- avocado, icre de pește zburător, somon, crevete
- cremă de cașcaval, avocado, somon, Tabiko Green )

Shibuya
-cremă de cașcaval, avocado, castravete, icre de pește zburător, țipar, crevete clear, sos























Pentru început să apreciez aspectul apoi conținutul. În mod deosebit mi-a plăcut aspectul la Rainbow și la Tokyo. Recunosc, sunt frumoase și celelalte dar somonul era prea fin tăiat, iar susanul de la celelalte nu îi dădea culoare farfuriei ( mie îmi place mai mult când aspectul bucură ochiul )








Pentru voi am decis să fac un clasament, iar la baza piramidei va sta Philadelphia. Înainte să-mi săriți cu reproșuri deoarece aceaste sushi sunt considerate cele mai bune, țin să menționez că nu se compară cu black dragon ( mi-a plăcut acest tip de sushi deoarece au fost făcute cu multă cremă de cașcaval, lucru care i-a dat gingășie produsului. Mi-au plăcut bucățile mari de avocado care s au combinat armonios cu celelalte 3 ingrediente foarte consistente. Câteva bucățele au fost suficiente pt a mă sătura ( sinceră să fiu niciodată nu mă satur de sushi ) De asemenea mi a plăcut Ebi Gunkan ul dar era doar o bucățică. 😊😊



Iar la sfârșit am găsit pt dvs niște Sushi Mozaic 
( aș vrea să învăț și eu, să vă arăt și vouă? ) 







Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Enciclopedie