Anii de liceu❤


Vă rog recomand,  pt o atmosferă mai frumoasă  să citiți având pe fundal această melodie. Vizionare și lectură plăcută. 




Liceul este o parte din viața mea. Totul a început cu o simplă aplicare la un liceu din Iași. A fost o decizie spontană, dar care m-a marcat profund. Mi-am propus ca experiența dată să fie cea, care să mă facă independentă și să prind curaj. Părerile asupra deciziei mele au fost împărțite dar uite că mă trezesc într-un anturaj nou, un anturaj care m-a schimbat și m a determinat să mă cunosc. Departe de casă lumea era alta, dar am luptat și am cunoscut zeci de persoane, fiecărora mulțumindu-le pt tot ce au făcut ot mine. Mulțumesc mamei și bunicii care au crezut în mine și mi-au oferit condiții pt a mi desfășura studiile la nivel înalt. Au dat ultima firimitură să am un loc asigurat și să fiu eu însumi, stimulând ablitățile pt a urca Everestul. Mulțumesc profesorilor care deși eram o basarabeancă, nu au pus preț pe exterior, dar pe ce se ascunde în inimă și în inteligență . 
Mulțumesc celor ce mi-au fost prieteni și mai mult decât atât au fost familia mea și sunt. Au fost momente speciale. Și da, poate suntem într-un an terminal nu foarte confortabil, fără banchet sau curs festiv dar am primit căldura de la orice alt moment unic și special. 
 Vor urma niște poze preluate de pe facebook, deoarece ele reflectă ce simt acum, iar dacă aș spune și eu asta aș risca să mă repet. 






Si oricâte momente triste ar fi fost, cele fericite domină! 










Orice ar fi însă, Cred că va fi bine. Va urma următoarea etapă. Facultatea . Următoarele rânduri sunt cu experiențele mele din liceu. 






Centrul pt Educație Antreprenorială și Asistență în Afaceri 





CEDA - a fost un voluntariat în vara anului 2016. Am fost selectate 60 de lidere care au fost instruitr de 10 consilieri în diverse domenii. Am dezvoltat planuri de carieră, am analizat potențialul meu prin prisma punctelor forte, mi-am analizat personalitatea și temperamentul, m am informat cu privire la perspectivele pieții muncii, am stabilit un traseu educucațional bine definit și am aflat în ce cobsta leadeshipul, voluntariatul și antreprenoriatul utilizând instrumente de marketing personal alături de comapanii străine Austriece și alte platforme și agenții. 

Clubul Impact






Cu ajutul Impactului m-am integrat ușor nu doar în comunitatea unde mi am desfășurat anii de liceu, dar și în diverse comapnii noi și asociatii. Impact mi a oferit încredere în forțele mele, mi am testat abilitățile și mi am dezvoltat creativitatea ajutând cu lucruri mici pt fapte mărețe. De asemenea, cu ajutorul impacților am făcut lucruri frumoase și orice teorie era transformată practică. 


Platforma Youth.md , CNTM



La youth.md CNTM am avut ocazia să fiu redactor. Am fost repartizată în departamentul evenimente urmând să scriu articole despre festivaluri, concerte, oportunități de dezvoltare în alte țări etc. 

Târgul de universități RIUF



La acest târg de universități internaționale am fost expozantă. Pe lângă faptul că dragii mei colegi mi au devenit o familie, am interacționat cu reprezentanți din peste 10 țări. Distractiv a fost amenajarea Congress Hall Palas Iași, dar și evenimentul care a atras multe persoane dornice de a afla informații despre admitere s.a


Campionatul European de Scrabble 






La scrabble am fost onorată să fiu una din  primele jucătoare  de acest sport al minții in engleza dintr o țară slavă la nivel internațional. Am jucat cu participanți din Olanda, Marea Britanie și m-am autodepășit. 






Iar aici o parte din rai.


În concluzie, liceul oferă multe posibilități pentru persoanele care vor să iasă din rutină și care vor să fie apreciați pt multitudinea de valori pe care le dețin. 4 ani de liceu sunt 4 ani frumoși pt persoanele care trăiesc viața la maxim și care au suflet și o minte frumoasă și deschisă.

Comentarii

  1. Tu ai fost cea care mi ai facut anii de liceu sa fie mai usori si mai frumosi. iti multumesc pentru tot ce ai facut

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Enciclopedie