Sunt mica..

E tăcere în jur şi sunt mică,
Mi-e frig şi încerc să adorm
Deja mă trece un fior de frică
Mă zbucium şi nu am somn

Sunt atât de mică încât încap în palma ta,
Zgribulită ca un fulg de nea ce caută căldură,
Caut o mână sau un suflet de catifea,
Un refugiu sub stele, sub soare sau sub clar de lună.

Sunt mică de aia uneori nu am încredere în mine,
Fac greşeli, am victorii mici, de jucărie, ezit
De aici unele temeri de al meu sine
De aici alerg şi cad într un vid

De aceea sunt mândră sau vulnerabilă ca un prunc
De aceea-mi fac griji şi mă zbat ca un peşte pe uscat,
De aceea uneori îmi suprim strigătul mut
Şi deseori cautând printre valuri m am înnecat.

Sunt mică în aceasta lume mare,
Plină de rutină, încărcată de negativism
Unde nu ai dreptul la exprimare,
Unde aproape toți tind spre parvenitism

Sunt mică în această lume imensă,
Plină de orgolii, mândrii şi dezamăgiri
Unde suntem marionete în ceață deasă,
Unde mințim, ascundem secrete npriviri

Sunt mică în aceasta lume plină de agitație,
Străină, detaşatâ, rece, apatică
În care viața e animație
Unde nici măcar un zâmbet uneori nu te face simpatică.

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Enciclopedie